הצגת תפריט
רוצים לדעת יותר?

שיווק דיגיטלי וניהול מדיה חברתית

מטרות הקורס

מטרת הקורס ללמד שיווק ופרסום דיגיטלי באינטרנט וניהול ושיווק ברשתות החברתיות

למי מיועד הקורס

הקורס מיועד לכל מי שמעוניין להשתלב בניהול ושיווק מדיה חברתית, תכנון אסטרטגיית שיווקית לרשתות חברתיות, ניתוח צרכים ומתחרים

תנאי קבלה

מבחן התאמה באחריות המכללה

היקף שעות לימוד

 135 שעות אקדמיות

מיקום גיאוגרפי

חולון רחוב הכישור 30

 

סוג תעודה

תעודת מקצוע מטעם משרד העבודה + תעודה מטעם מכללת תפנית

תאריכי פתיחה עבור שיווק דיגיטלי וניהול מדיה חברתית

מסלול בוקר או ערב? הבחירה בידיים שלך



לקבלת מידע על מסלולי הלימוד יש ליצור קשר 03-5036868 או בוואצאפ

מה לומדים בקורס שיווק דיגיטלי וניהול מדיה חברתית

מבוא לשיווק ופרסום
"סל תועלות" ללקוח, מיתוג ובידול, תמהיל שיווקי, התנהגות צרכנים.

אסטרטגיה שיווקית
פילוח שוק, תמחור, לוגיסטיקה, פרסום ושיווק, תפעול מערך מכירות. ניתוח SWOT.

מילון מושגים ומונחים בעולם השיווק הדיגיטלי
מונחים מקצועיים מתון "שפת הדיגיטל", במטרה ל"יישר קו" עם אוכלוסיית התלמידים ההטרוגנית,
ועל מנת להקל על הסברי התכנים במהלך הקורס.

מאפייני השיווק בעידן הדיגיטלי
ההבדלים בין השיווק המסורתי לשיווק הדיגיטלי, מאפייני דור ה Z ופער הדורות.

משפך השיווק הדיגיטלי
מטרות המשפך השיווקי, מבנה המשפך השיווקי, משפך שיווקי עוצמתי.

עקרונות בבניית דפי נחיתה
מטרת דפי הנחיתה, מסר ישיר וברור, הצגת יתרונות, הצגת הטבות, הנעה לפעולה, מבנה הדף ונראות.

עקרונות בכתיבת שיווקית
כתיבת תוכן והצגה ויזואלית.

מערכת השיווק והפרסום ב- google
אלגוריתם של google ,ציון איכות, מנוע החיפוש, הקמת קמפיין, עקרונות לקידום אורגני, קידום ממומן.

פלטפורמות מובילות במדיה חברתית
חשיבות הפרסום במדיות החברתיות, בחינת המאפיינים הייחודיים של כל אחת מהמדיות:
telegram, whatsapp, instagram, facebook, youtube, messenger, pinterest, וכו'...

כלים נוספים לשיווק דיגיטלי

  • outbrain (אווטבריין) ו(- taboola טאבולה)
  • שיווק מדוור, ניוזלטר
  • שיווק באמצעות ווידאו
  • שיווק שותפים
  • שיווק ב- SMS
  • שיווק ב- Mobile
  • סחר אלקטרוני.
רוצים לדעת יותר?
רוצים לדעת יותר?
קבצים להורדה
אישור הפעלת תכנית לימודים
סילבוס
r:
בקשתך בביצוע....