הצגת תפריט

לימודי בניית אתרים ועיצוב ממשקים

מטרות הקורס

מסלול לימודים מקיף להכשרת מעצבים לעולם הדיגיטל. המסלול יעניק לך ידע וניסיון מעשי בבניית אתרים, עיצוב חווית משתמש ושיווק דיגיטלי

למי מיועד הקורס

הקורס מתאים למי שמעוניין לעבוד בעיצוב ושיווק של אתרים, למעצבים הרוצים להגדיל את ארגז הכלים המקצועי, לאנשי שיווק שרוצים לדעת עיצוב דיגיטלי

תנאי קבלה

רקע בהפעלת מחשב, 12 שנות לימוד וניסיון עם תוכנה גרפית (פוטושופ, אילוסטרטור או אינדיזיין)

היקף שעות לימוד

105 שעות אקדמיות

מיקום גיאוגרפי

חולון רחוב הסתדרות 54

ראשון לציון עין הקורא 10

סוג תעודה

תעודת סיום מטעם מכללת תפנית

תאריכי פתיחה עבור

לימודי בניית אתרים ועיצוב ממשקים

מסלולי ערב:

ימי א' ת.פתיחה 06.06.21 שעות 17:00-19:30

מסלולי בוקר:

ימי ד' ת.פתיחה יוני 2021 שעות 8:30-12:30

לדעת לבנות אתרים בוורדפרס וגם לעצב אותם! 
מסלול לימודים שיפתח בפניכם שער לקריירה מצליחה ומרתקת. במהלך הקורס תלמדו עיצוב ובניית אתרי אינטרנט, עיצוב ממשק וחווית משתמש וקידום במנועי חיפוש וברשתות החברתיות. קורס זה יקנה לכם את כל הכלים והמיומנויות ברמה הגבוהה ביותר ויכשיר אתכם להשתלבות בעולם ההיי טק, הפרסום והעיצוב.

הקורסים הנלמדים במסלול:

קורס עיצוב ובניית אתרים בוורדפרס

בחלק זה תלמדו לעצב ולבניית אתרי אינטרנט מתקדמים, רספונסיביים, וחדשניים, לרבות, חנויות מקוונות (e commerce) ודפי נחיתה. 
לקריאה על הקורס בהרחבה

לימודי עיצוב חווית משתמש UX/UI

בחלק זה תלמדו על כל המרכיבים המשפיעים על חוויית המשתמש ואת כל הכלים לעיצוב ויצירת חווית משתמש מקסימלית באתרי אינטרנט ובאפליקציות בהתאמה לצרכי הלקוח. 
לקריאה על הקורס בהרחבה

סדנת שיווק דיגיטלי

בחלק זה תלמדו את כל הכלים החשובים לניהול השיווק ברשתות החבתיות המובילות תוך יישום מעשי של כלי העבודה המתקדמים ביותר. 
לקריאה על הקורס בהרחבה

לצפיה בגלריית עבודות בוגרי ובוגרות קורס עיצוב ממשקים במכללת תפנית לחצו כאן >

 

יש לך שאלות על קורס בניית אתרים ועיצוב ממשקים?

צרו אתנו קשר לפגישת ייעוץ חינם בטופס שבעמוד זה, בווטסאפ או בטלפון - 03-5036868

מוזמנים לקרוא את הסילבוס של הקורס:

 

סילבוס
בניית אתרים בוורדפרס
מה זה אתר אינטרנט וממה הוא מורכב?
נלמד את ההבדלים בין שרת אחסון לפלטפורמה לפיתוח אתרים, מה הוא דומיין ומה הקשר בין כולם.
כיצד פונים לספקים ויודעים להשוות בינייהם?

אפיון פרוייקט בניית אתר
כיצד מבצעים אפיון לאתר שעתיד לקום? מה הם תחומי האחריות של כל שחקן בתהליך האפיון ואילו שיטות אפיון קיימות

כיצד מתחברים לאתר
כיצד מבצעים אפיון לאתר שעתיד לקום? מה הם תחומי האחריות של כל שחקן בתהליך האפיון ואילו שיטות אפיון קיימות

ברוכים הבאים לוורדפרס
הסבר על לוח הבקרה של וורדפרס  + הגדרות ראשונות, נראה מה ההבדל בין האתר שלכם לאתר וורדפרס רגיל,  נמעבר על תוספי האקסטרה המותקנים אצלכם ונתקין את התבנית שעלייה יתבסס הפיתוח

פיתוח עמוד נחיתה
בהתבסס על אפיון לקוח – בניית עמוד נחיתה פיקסל פרפקט: מה זה עמוד נחיתה? מה זה פיקסל פרפקט? כיצד מוסיפים עמוד חדש ומגדירים אותו כעמוד נחיתה? איך מתחילים לפתח עמוד חדש בהתאם לעיצוב שנקבע מראש
המשך פיתוח עמוד נחיתה פיקסל פרפקט – היכרות מעמיקה עם אלמנטור:
אלמנטור הוא הבילדר שנעשה בו שימוש (תוסף לעיצוב אתרים) – נכיר את הוידג'טים שלו ונראה כיצד להשתמש בהם כדי ליישם את עמוד הנחיתה
המשך פיתוח עמוד נחיתה פיקסל פרפקט – היכרות מעמיקה עם אלמנטור המשך: נמשיך לחקור את היכולות של אלמנטור על ידי בחינה של אלמנטים מתקדמים, הגדרות גלובליות, עריכה מתקדמת ועוד.

רספונסיביות:
כיצד לבצע התאמה של עמוד הנחיתה שלנו לנראות נוחה, גם בטלפון נייד ומכשיר טאבלט. נלמד כיצד לבחון בעיות התאמה ולתקן אותן וכיצד להסתיר איזורים באתר לפי סוגי מכשיר.

אתר תדמית - פיתוח Header & Footer
מה ההבדל בין עמוד נחיתה לאתר אינטנרט? מה זה הידר ופוטר? נלמד כיצד ליצור תבניות להידר והפוטר ולהכיל אותם על כל האתר על ידי מתן תנאים ועריכת מיקומים. נצרף לעמוד הנחיתה עמודים נוספים וננהל תפריט ניווט בין העמודים השונים

פיתוח אתר תדמית
נעשה שימוש במאגר תבניות ענק כדי ליצור אתרים שלמים ברגעים ספורים. נבצע החלפת תוכן הדמה של התבנית לתוכן הרלוונטי עבור האתרים שלנו ונלמד כיצד ליצור הגדרות נוספות: פונטים, גדלים, וצבעים קבועים.
קידום אתרים SEO – מה זה קידום אתרים אורגני? אילו אתרים ניתן לקדם? נלמד לקדם אתרים אורגנים On-Page ו- Off-Page, להגדיר תגיות HTML, מתן ALT Text, ונלמד כיצד לקבל הכוונה באמצעות YOAST SEO

פיתוח בלוג - קטגוריות בוורדפרס
מה זה בלוג? מה הן קטגוריות ותגיות ומה הם פוסטים? נלמד כיצד ליצור מבנה קטגוריאלי באתר, לשייך תכנים לפי קטגוריות, לפתח תבנית עמוד עמודי פוסטים

פיתוח בלוג - קטגוריות בוורדפרס המשך
כיצד לעשות שימוש בוידג'ט בלוג כדי להכיל תנים לפי מונחים באזורים שונים באתר וכיצד לשייך קטגוריות בתפריט הניווט. פיתוח עמוד ארכיון.

פיתוח חנות ויטואלית – הגדרות
נגדיר את החנות שלנו לפי סוג מטבע, אזורי משלוח, סוגי מוצרים ונוסיף את המוצרים הראשונים שלנו לחנות. נכיר את עמודי החנות שלנו: עמוד מוצר, עמוד עגלה, עמוד תשלום ועמוד תודה רבה.

פיתוח חנות ויטואלית – מוצרים מורכבים
נלמד כיצד להגדיר מונחים (כמו צבע, מידה, משקל וכו') וכיצד לעלות לחנות מוצרים מורכבים תוך שימוש במספר וריאציות. נלמד כיצד ליצור תמונת וריאציה, מחיר ותיאור.

פיתוח חנות ויטואלית מתקדם – הגדרות עמודי ווקומרס
נלמד כיצד לערוך את עמודי החנות תוך שימוש בהגדרות התבנית שלנו: עמוד מוצר, עמוד עגלה ועמוד תשלום

פיתוח חנות ויטואלית מתקדם – קוד
נלמד כיצד לשפר משמעותית את החנות שלנו על ידי שימוש בקוד מתוך סיפרייה מוכנה: הדגשת פרטים אישיים, תיקון נראות בטלפונים ניידים, הסרת שדות לא נחוצים והדגשת כפתורים.

פיתוח חנות ויטואלית מתקדם – קוד
כיצד עושים שימוש ב-CSS כדי לשפר את חווית המתמש באתר? נלמד כיצד לכתוב CSS משלנו (ללא סיפרייה מוכנה)
עיצוב ממשק וחווית משתמת UI/UX
מבוא והכרות עם חווית משתמש
היכרות עם עולם חווית המשתמש, הגדרת המונח ממגוון האספקטים שלו ועקרונות בסיסיים במתכון חווית משתמש טובה.
הכרות עם שוק העבודה, תהליך יצירת מוצר ובעלי התפקידים השונים
הצגת אופק של אפשרויות להשתלב בתחום
מה בין UX לUI,  מה זו חוויית שימוש?
תהליך הקמת אתר/ מוצר
תפקיד המאפיין, תפקיד המעצב, תפקיד המפתח
הצגת מבנה ודרישות הקורס

המשתמש הפסיכולוגיה שמאחורי חווית המשתמש
קהל היד של המוצר הדיגיטלי, הצרכים ונקודות התסכול שלו הם מרכיב מרכזי, אם לא החשוב ביותר בתכנון חווית משתמש. נכיר את הכלים שאיתם חוקרים את צרכי המשתמש ואת מתודולוגיית User Design Centered. נדבר על תסריטי משתמשים, תרחישים ויצירת תהליכים במוצר.

מושגים כמו שמישות/שימושיות
עקרונות פסיכולוגיים
תסריטי משתמש
הכרות עם רכיבי אפיון

( דרישות ותכולה )ארכיטקטורת מידע וניווט
הדרכים ליצירת רשימת דרישות מהמוצר, רשימת תכולה שתשרת את המשתמש בצורה הטובה ביותר ויצירה תמונת העל של רכיבי המוצר כל שישרתו את צרכי המשתמשים בצורה הטובה ביותר.

הכרות עם השלבים של  יצירת מוצר
מהו התוצר של תהליך אפיון
כיצד מעצב מתייחס למסמך האפיון
ארכיטקטורת מידע
הצגה של אתרים שונים ודגש על האפיון ומבנה ארכיטקטורת המידע שלהם

( הרעיון )מחקר מקדים
משהו קונספט? איך יוצרים קונספט למוצר דיגיטלי? דרכי עבודה ושיטות ליצירת קונספט תואם מוצר.
מהו מחקר מקדים, מדוע הוא חיוני לתהליך היצירה. סקירת סוגים של מחקרים קיימים -
מחקר שוק ומתחרים
מחקר ויזואלי (עיצוב)
מחקר משתמשים -  כמותני לעומת איכותני (שאלונים או ראיונות)
איך לבנות שאלון נכון
איך לייצר פרסונות ולהציג אותן במסמך
תסריטי משתמש

( ארכיטקטורת מידע ) קונספט + כלי פרוטוטייפינג - תכנת XD
איך מחליטים על מבנה המוצר. איך מחליטים על מבנה העמוד? מה להבליט ומה להדגיש?
הכרות עם תכנת אדובי XD ככלי ליצירת ווירפריימים וכלי עיצובי.
עבודה בכיתה על יצירת פלאו למסכי אפיון, כולל לימוד אינטראקיות בסיסיות.
הכרות עם שיטות עבודה ליצירת קונספט - בורד השראות ויזואליות ויצירת שפה גרפית
פונטים ומשקלים
אלמנטים גרפיים תואמים
איורים/אייקונים מותאמי השפה
צבעוניות

( ניווט )חווית משתמש במובייל + כלי פרוטוטייפינג - תכנת XD
חשיבות הניווט לתהליכי משתמש נכונים, פשוטים ונגישים. סקירה של מודלים שונים בניווט והתאמת המודלים למוצר.
המשך אדובי XD - עיצוב ואנימציה
הכרות עם עקרונות חשובים לאפיון ועיצוב במובייל

( חווית משתמש במובייל ) עיצוב רספונסיבי - חווית משתמש בדסקטופ + תכנת XD
הקרונות מנחים בעיצוב למסך הקטן, ההבדלים בין דסקטופ למובייל ובין אתר מובייל לאפליקציה.
המשך אדובי XD - התאמה לרספונסיביות
הכרות עם עיצוב לדסקטופ, נקודות שבירה והתאמה למובייל
התבוננות בדוגמאות ל cross platform
מה מבדיל אינטראקציה במסכי מגע לדסקטופ
איך יוצרים אתר מותאם למובייל

( תוצרי אפיון ) נגישות + תכנת XD
תפקידו של המאפיין, שיטות ליצירת מסמכי אפיון והכרות עם כלי WireFrames ופרוטוטייפ שונים.
המשך אדובי XD - אנימציות מתקדמות - Auto animate
מהו חוק הנגישות?  על אילו עקרונות צריך לשמור כשמתכננים חווייה נגישה?

( נגישות ) מישחוק
משהו חוק הנגישות? על אלו עקרונות צריך לשמור כשמתכננים חוויה נגישה?
סקירת  אתרים/אפלקציות  המשתמשים בעקרון המישחוק כציר מרכזי

( מישחוק )אנימציות באתרים ומיקרו קופי
משהו מישחוק? מתי משתמשים במישחוק? למה חשוב לשלב מישחוק במוצרים שאנחנו מתכננים?
מבט ממוקד על חוויית משתמש דרך אנימציות, מיקרו אינטראקציות ומיקרו קופי
מתי להשתמש ובאיזה מינון.

תיק עבודות
להישאר עם יד על הדופק בשינויים שמתרחשים בעולם הדיגיטלי: איך עושים אתזה? איך מתכננים?
יוצגו בכיתה פלטפורמות שונות ליצירת פורטפוליו
איך יוצרים מוקאפ מוצלח? מקורות לשימוש
דגשים והכוונה ביצירת פורטפוליו טוב
הכרות עם ויקס

מקורות השראה ולימוד עצמי
עקרונות ודרכים ליצירת תיק עבודות מוצלח שמייצג תהליכי חשיבה, גם לחסרי ניסיון.
סקירת אתרים מובילים בתחום העיצוב, טרנדים, דוגמאות לאתרים מוצלחים

הגשת פרויקט
הגשה סופית לפרויקט המסכם בדגש על פרזנטציה נכונה
פרזנטציה - מודפסת בחלקה
בורד שפה עיצובית - קונספט מגובש
דף הבית + חמישה מסכים מעוצבים
סדנת שיווק דיגיטלי
מבוא לשיווק ברשתות חברתיות
סקירה כללית של הרשתות החברתיות המובילות: פייסבוק, אינסטגרם, לינקדין
פייסבוק:
פתיחת עמוד עסקי והגדרות חשבון
עקרונות לפרסום תכנים
הכרות עם מערכת "מנהל המודעות"

הכפר הגלובלי- שינוי התקשורת הגדול של המאה ה-20
*מסלול התפתחות התקשורת והשפעה על עולם הפרסום
*תקשורת משפיעה- חד צדדית (רדיו, פרינט טלוזיה) לעומת תקשורת משפיעה דו צדדית - הרשתות החברתיות.
*הגדרות קהל בתקשורת חד צדדית לעומת דו צדדית
*פרסום במדיה החברתית- יתרונות וחסרונות
*הבנת ההבדל בין אומנות לפרסום.

איך מחזיקים מותג
*הדרך לבחירת מסר פרסומי נכון- הגדרת מוצר, הגדרת קהל, הגררת פרסונה,
*הכרת עולם המיתוג מקרוב
*התאמת שפה שיווקית נכונה
*מהו שיווק 360°

פסיכולוגיה צרכנית
*יסודות התקשורת- מהו "רפור" ואיך יוצרים אותו
*eye catcher-טכניקות ללכידת עיניי הגולשים
*תבנית פסיכולוגית פרסומית- התהליך הפסיכולוגי שמתרחש במוחו של הגולש בחשיפה למודעה פרסומית
*קופי- הבנת התפקיד של הטקסטים השונים- כותרות, טקסט רץ, אותיות קטנות.
*הנעה לפעולה- קופי+ויז'ואל

המדיה החברתית- פייסבוק
*פרסום- סגנון הפרסום במדיה החברתית וברשת הפייסבוק בפרט
*הכרת הממשק- (דף, קבוצה, פרופיל) הכרת מדיניות פייסבוק ומגבלות בפרסום
*יצירת דף עסקי בפייסבוק- מהגדרות ועד לעיצוב
*ניהול דף בשוטף- תזמון פוסטים,תפעול סטורי, מידות אימג'ים, תשובות אוטומטיות
*חשיפה אורגנית- אפשרויות לחשיפה אורגנית
*חשיפה ממומנת חסכונית בתקציב- קידום סושיאל של מודעות- הכרת המערכת, הכרת אפשרויות מנהל המודעות
*פייסבוק בשת"פ עם אינסטגרם- פרסום באינסטגרם דרך פייסבוק וחיבור עמודים

המדיה החברתית- אינסטגרם
*פרסום- סגנון הפרסום באינסטגרם- חשיבות האימג', השינוי הגדול ב2020.
*הכרת הממשק- BIO ,highlight, פיד וסטורי
*סוגי פוסטים ועבודה עם טקסים באינסטגרם
*טכניקות לעיצוב פיד
*אפשרויות עבודה עם STORY
*האשטאגים- מה זה האשטאג, איך הוא פועל והדרך הנכונה לעבוד איתם.
רוצים לדעת יותר?
רוצים לדעת יותר?
תוכנות ונושאי לימוד

תעניק לעצמך מקצוע נדרש כמעצב UI/UX

הביקוש בשוק למעצבי דיגיטל הביא לפתיחת מסלול לימוד ייעודי למעצבים המעוניינים להרחיב את ההתמחות שלהם לדיגיטל. קורס עיצוב UI/UX מותאים במיוחד למגמות החדשות בארץ ובעולם בכל הקשור לעיצוב אתרים, עיצוב לטאבלטים ולטלפונים חכמים, ואפילו מאפשרים למעצבים וגרפיקאים שעובדים היום בפרינט להתרחב לעולם הדיגיטל.

עיצוב ממשק UI
בחלק הראשון בקורס תלמדו את כל המרכיבים היוצרים את חווית המשתמש: עיצוב נכון, ממשק ידידותי ומותאם למשתמש, ארכיטקטורת מידע ועוד.

חווית משתמש UX
בחלק השני תתרגמו את עיצוב הממשק לכלים פרקטיים היוצרים את החיבור בין התכנון האסטרטגי (UI) ליישום פיזי (UX), כגון: עיצוב כפתורים, טפסים, צבע, צורה, מיקום ועוד.

ממשק משתמש גרפי GUI
בחלק זה תלמדו להנגיש את התכנים באמצעות עיצוב ממשק ברור, קל ואינטואיטיבי וליצור חווית משתמש חיובית ומהנה.

 

לצפיה בגלריה של הקורס >

למעוניינים בלימוד מקיף של עיצוב, בניית אתרים ושיווק דיגיטלי אפשר ללמוד את קורס עיצוב UI/UX כחלק אחד מתוך מסלול מורחב של לימודי עיצוב גרפי, בניית אתרים ועיצוב ממשקים.
או ממסלולי לימודי בניית אתרים ועיצוב ממשקים.

במסלולים המורחבים נלמדים קורסים נוספים המעשירים את הידע הדיגיטלי שלך כמו: עיצוב אתרים, בניית אתרים בוורדפרס, קידום אתרים אורגני ומממומן ועוד. ניתן ללמוד בתוכנית אישית ולשלב את קורס עיצוב UI/UX עם קורסים אחרים לבחירתך.

 

יש לך שאלות על קורס עיצוב UI/UX?

צרו אתנו קשר לכל שאלה ולקביעת פגישה ייעוץ לימודים חינם

בטופס שבעמוד זה או בטלפון - 03-5036868

999-7898
לימודי עיצוב UI/UX - עיצוב ממשק וחווית משתמש

תעניק לעצמך מקצוע נדרש כמעצב UI/UX

הביקוש בשוק למעצבי דיגיטל הביא לפתיחת מסלול לימוד ייעודי למעצבים המעוניינים להרחיב את ההתמחות שלהם לדיגיטל. קורס עיצוב UI/UX מותאים במיוחד למגמות החדשות בארץ ובעולם בכל הקשור לעיצוב אתרים, עיצוב לטאבלטים ולטלפונים חכמים, ואפילו מאפשרים למעצבים וגרפיקאים שעובדים היום בפרינט להתרחב לעולם הדיגיטל.

עיצוב ממשק UI
בחלק הראשון בקורס תלמדו את כל המרכיבים היוצרים את חווית המשתמש: עיצוב נכון, ממשק ידידותי ומותאם למשתמש, ארכיטקטורת מידע ועוד.

חווית משתמש UX
בחלק השני תתרגמו את עיצוב הממשק לכלים פרקטיים היוצרים את החיבור בין התכנון האסטרטגי (UI) ליישום פיזי (UX), כגון: עיצוב כפתורים, טפסים, צבע, צורה, מיקום ועוד.

ממשק משתמש גרפי GUI
בחלק זה תלמדו להנגיש את התכנים באמצעות עיצוב ממשק ברור, קל ואינטואיטיבי וליצור חווית משתמש חיובית ומהנה.

 

לצפיה בגלריה של הקורס >

למעוניינים בלימוד מקיף של עיצוב, בניית אתרים ושיווק דיגיטלי אפשר ללמוד את קורס עיצוב UI/UX כחלק אחד מתוך מסלול מורחב של לימודי עיצוב גרפי, בניית אתרים ועיצוב ממשקים.
או ממסלולי לימודי בניית אתרים ועיצוב ממשקים.

במסלולים המורחבים נלמדים קורסים נוספים המעשירים את הידע הדיגיטלי שלך כמו: עיצוב אתרים, בניית אתרים בוורדפרס, קידום אתרים אורגני ומממומן ועוד. ניתן ללמוד בתוכנית אישית ולשלב את קורס עיצוב UI/UX עם קורסים אחרים לבחירתך.

 

יש לך שאלות על קורס עיצוב UI/UX?

צרו אתנו קשר לכל שאלה ולקביעת פגישה ייעוץ לימודים חינם

בטופס שבעמוד זה או בטלפון - 03-5036868

ללמוד איך מקדמים עסקים בפייסבוק ואינסטגרם

בסדנת שיווק דיגיטלי תכירו את ערוצי השיווק הדיגיטלי המובילים ותרכשו ידע במגוון כלים ואמצעים לפרסום ממוקד ואפקטיבי.

פייסבוק Facebook

  • הבנת עקרונות הממשק- הכרת האלגוריתם של פייסבוק, הבנת ההבדל בין פרופיל, דף עסקי, קבוצה.
  • עולם התוכן במדיה החברתית- חוקים ומגבלות בכתיבת פוסטים. הכרת הפלטפורמות ליצירת פוסטים במערכת (וידאו, תמונה, קרוסלה, מצגת, אלבום וכו')
  • הגדרת מטרה- לייקים/תגובות/שיתופים
  • סוגי תכנים- אינפורמטיבי, מכירתי, ויראלי. איך ניצור תגובות, לייקים, שיתופים.
  • פרסום סושיאל במדיומים הנ"ל- כל הטריקים למקסימום תוצאות במינימום עלויות ברשת הפייסבוק
  • ניסוח פוסטים-טיפים לכתיבה שיווקית נכונה הרשת הפייסבוק-  מתעמקים בניסוח פוסטים לפי מטרות.
  • טכניקות קריאייטיב ליצירת בולטות- איך יוצרים פוסטים ויראליים
  • מימון סושיאל- תאוריטי


אינסטגראם Instagram

  • הבנת עקרונות הממשק- אינסטגרם לעומת פייסבוק, הכרת המערכת.
  • עולם התוכן באינסטגרם- חוקים ומגבלות בכתיבת פוסטים. עבודה עם האשטאגז.
  • ניהול עמוד- ניסוח BIO, עיצוב פיד.
  • סטורי.
  • מימון באינסטגרם דרך רשת הפייסבוק.

 

מה תקבלו בסיום הסדנה?

  • ידע וכלים מעשיים
  • הכרות עם מגוון פלטמפורמות
  • תעודת גמר

 

מסלול מורחב

הסדנה לשיווק דיגיטלי הינה חלק אחד מתוך מסלול מורחב של לימודי עיצוב גרפי בניית אתרים ועיצוב ממשקים.  זהו מסלול לימודים ייחודי הכולל עוד חמישה קורסים הכוללים בסיס בעיצוב, לימוד תוכנות גרפיות, בניית אתרים בוורדפרס, עיצוב ממשקים וכמובן, סדנת השיווק הדיגיטלי. לחצו כאן כדי לקרוא עוד >

 

יש לך שאלות על סדנת שיווק דיגיטלי?

צרו אתנו קשר לכל שאלה ולקביעת פגישה ייעוץ לימודים חינם בטופס שבעמוד זה או בטלפון - 03-5036868

 

1066-7899
סדנת שיווק דיגיטלי

ללמוד איך מקדמים עסקים בפייסבוק ואינסטגרם

בסדנת שיווק דיגיטלי תכירו את ערוצי השיווק הדיגיטלי המובילים ותרכשו ידע במגוון כלים ואמצעים לפרסום ממוקד ואפקטיבי.

פייסבוק Facebook

  • הבנת עקרונות הממשק- הכרת האלגוריתם של פייסבוק, הבנת ההבדל בין פרופיל, דף עסקי, קבוצה.
  • עולם התוכן במדיה החברתית- חוקים ומגבלות בכתיבת פוסטים. הכרת הפלטפורמות ליצירת פוסטים במערכת (וידאו, תמונה, קרוסלה, מצגת, אלבום וכו')
  • הגדרת מטרה- לייקים/תגובות/שיתופים
  • סוגי תכנים- אינפורמטיבי, מכירתי, ויראלי. איך ניצור תגובות, לייקים, שיתופים.
  • פרסום סושיאל במדיומים הנ"ל- כל הטריקים למקסימום תוצאות במינימום עלויות ברשת הפייסבוק
  • ניסוח פוסטים-טיפים לכתיבה שיווקית נכונה הרשת הפייסבוק-  מתעמקים בניסוח פוסטים לפי מטרות.
  • טכניקות קריאייטיב ליצירת בולטות- איך יוצרים פוסטים ויראליים
  • מימון סושיאל- תאוריטי


אינסטגראם Instagram

  • הבנת עקרונות הממשק- אינסטגרם לעומת פייסבוק, הכרת המערכת.
  • עולם התוכן באינסטגרם- חוקים ומגבלות בכתיבת פוסטים. עבודה עם האשטאגז.
  • ניהול עמוד- ניסוח BIO, עיצוב פיד.
  • סטורי.
  • מימון באינסטגרם דרך רשת הפייסבוק.

 

מה תקבלו בסיום הסדנה?

  • ידע וכלים מעשיים
  • הכרות עם מגוון פלטמפורמות
  • תעודת גמר

 

מסלול מורחב

הסדנה לשיווק דיגיטלי הינה חלק אחד מתוך מסלול מורחב של לימודי עיצוב גרפי בניית אתרים ועיצוב ממשקים.  זהו מסלול לימודים ייחודי הכולל עוד חמישה קורסים הכוללים בסיס בעיצוב, לימוד תוכנות גרפיות, בניית אתרים בוורדפרס, עיצוב ממשקים וכמובן, סדנת השיווק הדיגיטלי. לחצו כאן כדי לקרוא עוד >

 

יש לך שאלות על סדנת שיווק דיגיטלי?

צרו אתנו קשר לכל שאלה ולקביעת פגישה ייעוץ לימודים חינם בטופס שבעמוד זה או בטלפון - 03-5036868

 

הקורס שנותן לך כל מה שצריך לדעת כדי לבנות אתרים מקצועיים בוורדפרס

למעלה ממחצית מהאתרים החדשים בעולם בנויים על וורדפרס, וזאת בזכות היותה מערכת נוחה, יעילה, פתוחה ואינה דורשת ידע בכתיבת קוד. קורס בניית אתרים בוורדפרס יקנה לכם את כל הכלים והמיומנויות ברמה הגבוהה ביותר לבניית אתרים מתקדמים, מעוצבים ורספונסיביים ויכשיר אתכם להשתלבות בעולם ההיי טק, הפרסום והעיצוב.

בסיום הקורס תקבל מקצוע נדרש ואיכות ובעיקר רווחי ביותר -  בוני אתרים בוורדפרס מרוויחים שכר גבוהה מאוד לעבודה שלהם.

במסגרת קורס בניית אתרים בוורדפס תלמדו את הנושאים הבאים:

התקנת אתר במערכת וורדפרס

בחלק זה של לימודי וורדפרס תלמדו להתקין את האתר ולקשרו לשרת האחסון, ליצור בסיס נתונים עבור האתר ולהגדיר הפניית דומיין.

בניית אתר וורדפרס 

בחלק זה תלמדו להכיר את ממשק הניהול ואפשרויותיו הרבות, להתקין תבניות לאתר, ליצור עמודים ופוסטים, ליצור טפסי יצירת קשר ותתנסו במגוון תוספי הרחבה.

בניית חנות אינטרנטית 

לאחר שתלמדו להקים, לבנות ולנהל אתר באופן עצמאי, תלמדו לבנות חנות אינטרנטית (eCommerce) מתקדמת ומכוונת לצרכי הלקוח.

מסלול מורחב המשלב לימודי בניית אתרים בוורדפרס

קורס בניית אתרים בוורדפרס הינו חלק אחד מתוך המסלול המקיף ללימודי עיצוב גרפי, בניית אתרים ועיצוב ממשקים וגם כחלק מלימודי בניית אתרים ועיצוב ממשקים.

במסלולים המורחבים נלמדים קורסים נוספים המעשירים את הידע הדיגיטלי שלך כמו: עיצוב אתרים, עיצוב ממשק וחוויית משתמש, קידום אתרים אורגני ומממומן ועוד. ניתן ללמוד בתוכנית אישית ולשלב את קורס בניית אתרים בוורדפרס עם קורסים אחרים לבחירתך.

לימודי בניית אתרים בוורדפרס מתקיימים במרכז בסניף שלנו בחולון או בראשון לציון. הקורס נערך בעברית.

לצפיה בגלריית עבודות בוגרי ובוגרות קקורס בניית אתרים בוורדפרס במכללת תפנית לחצו כאן >

 

יש לך שאלות על קורס בניית אתרים בוורדפרס?

צרו אתנו קשר לפגישת ייעוץ חינם בטופס שבעמוד זה, בווטסאפ או בטלפון - 03-5036868

מוזמנים לקרוא את הסילבוס של הקורס:

1047-7900
קורס בניית אתרים בוורדפרס

הקורס שנותן לך כל מה שצריך לדעת כדי לבנות אתרים מקצועיים בוורדפרס

למעלה ממחצית מהאתרים החדשים בעולם בנויים על וורדפרס, וזאת בזכות היותה מערכת נוחה, יעילה, פתוחה ואינה דורשת ידע בכתיבת קוד. קורס בניית אתרים בוורדפרס יקנה לכם את כל הכלים והמיומנויות ברמה הגבוהה ביותר לבניית אתרים מתקדמים, מעוצבים ורספונסיביים ויכשיר אתכם להשתלבות בעולם ההיי טק, הפרסום והעיצוב.

בסיום הקורס תקבל מקצוע נדרש ואיכות ובעיקר רווחי ביותר -  בוני אתרים בוורדפרס מרוויחים שכר גבוהה מאוד לעבודה שלהם.

במסגרת קורס בניית אתרים בוורדפס תלמדו את הנושאים הבאים:

התקנת אתר במערכת וורדפרס

בחלק זה של לימודי וורדפרס תלמדו להתקין את האתר ולקשרו לשרת האחסון, ליצור בסיס נתונים עבור האתר ולהגדיר הפניית דומיין.

בניית אתר וורדפרס 

בחלק זה תלמדו להכיר את ממשק הניהול ואפשרויותיו הרבות, להתקין תבניות לאתר, ליצור עמודים ופוסטים, ליצור טפסי יצירת קשר ותתנסו במגוון תוספי הרחבה.

בניית חנות אינטרנטית 

לאחר שתלמדו להקים, לבנות ולנהל אתר באופן עצמאי, תלמדו לבנות חנות אינטרנטית (eCommerce) מתקדמת ומכוונת לצרכי הלקוח.

מסלול מורחב המשלב לימודי בניית אתרים בוורדפרס

קורס בניית אתרים בוורדפרס הינו חלק אחד מתוך המסלול המקיף ללימודי עיצוב גרפי, בניית אתרים ועיצוב ממשקים וגם כחלק מלימודי בניית אתרים ועיצוב ממשקים.

במסלולים המורחבים נלמדים קורסים נוספים המעשירים את הידע הדיגיטלי שלך כמו: עיצוב אתרים, עיצוב ממשק וחוויית משתמש, קידום אתרים אורגני ומממומן ועוד. ניתן ללמוד בתוכנית אישית ולשלב את קורס בניית אתרים בוורדפרס עם קורסים אחרים לבחירתך.

לימודי בניית אתרים בוורדפרס מתקיימים במרכז בסניף שלנו בחולון או בראשון לציון. הקורס נערך בעברית.

לצפיה בגלריית עבודות בוגרי ובוגרות קקורס בניית אתרים בוורדפרס במכללת תפנית לחצו כאן >

 

יש לך שאלות על קורס בניית אתרים בוורדפרס?

צרו אתנו קשר לפגישת ייעוץ חינם בטופס שבעמוד זה, בווטסאפ או בטלפון - 03-5036868

מוזמנים לקרוא את הסילבוס של הקורס:

קבצים להורדה
סילבוס בניית אתרים ועיצוב ממשקים
ידיעון לימודים בקורס בניית אתרים ועיצוב ממשקים
תפנית בניית אתרים
תפנית: בניית אתרים | עיצוב אתרים | קידום אתרים | 054-4780798
A Tafnit Websystems creation
בקשתך בביצוע....