הצגת תפריט

סדנת שיווק דיגיטלי

מטרות הקורס

בסדנת שיווק דיגיטלי תכירו את ערוצי השיווק הדיגיטלי המובילים פייסבוק ואינסטגרם ועוד. בסוף הסדנא תדעו איך לנהל דפים בפייסבוק, באינסטגרם וכו, להפעיל קמפיינים ממומנים ולשווק ברשתות החברתיות

למי מיועד הקורס

הסדנה מתאימה לבעלי עסקים, יזמים, פרילנסרים ושכירים המעוניינים להכיר מקרוב פלטפורמות ומגוון כלים לשיווק דיגיטלי.

תנאי קבלה

12 שנות לימוד וידע בסיסי במחשבים

היקף שעות לימוד

25 שעות אקדמאיות



מסלול בוקר או מסלול ערב

מיקום גיאוגרפי

 חולון רחוב הכישור 30

 

סוג תעודה

תעודת סיום סדנת שיווק דיגיטלי מטעם מכללת תפנית

תאריכי פתיחה עבור סדנת שיווק דיגיטלי

מסלול בוקר או ערב? הבחירה בידיים שלך

לקבלת מידע על מסלולי הלימוד יש ליצור קשר 03-5036868

ללמוד איך מקדמים עסקים בפייסבוק ואינסטגרם

בסדנת שיווק דיגיטלי תכירו את ערוצי השיווק הדיגיטלי המובילים ותרכשו ידע במגוון כלים ואמצעים לפרסום ממוקד ואפקטיבי.

פייסבוק Facebook

  • הבנת עקרונות הממשק- הכרת האלגוריתם של פייסבוק, הבנת ההבדל בין פרופיל, דף עסקי, קבוצה.
  • עולם התוכן במדיה החברתית- חוקים ומגבלות בכתיבת פוסטים. הכרת הפלטפורמות ליצירת פוסטים במערכת (וידאו, תמונה, קרוסלה, מצגת, אלבום וכו')
  • הגדרת מטרה- לייקים/תגובות/שיתופים
  • סוגי תכנים- אינפורמטיבי, מכירתי, ויראלי. איך ניצור תגובות, לייקים, שיתופים.
  • פרסום סושיאל במדיומים הנ"ל- כל הטריקים למקסימום תוצאות במינימום עלויות ברשת הפייסבוק
  • ניסוח פוסטים-טיפים לכתיבה שיווקית נכונה הרשת הפייסבוק-  מתעמקים בניסוח פוסטים לפי מטרות.
  • טכניקות קריאייטיב ליצירת בולטות- איך יוצרים פוסטים ויראליים
  • מימון סושיאל- תאוריטי


אינסטגראם Instagram

  • הבנת עקרונות הממשק- אינסטגרם לעומת פייסבוק, הכרת המערכת.
  • עולם התוכן באינסטגרם- חוקים ומגבלות בכתיבת פוסטים. עבודה עם האשטאגז.
  • ניהול עמוד- ניסוח BIO, עיצוב פיד.
  • סטורי.
  • מימון באינסטגרם דרך רשת הפייסבוק.

מה תקבלו בסיום הסדנה?

  • ידע וכלים מעשיים
  • הכרות עם מגוון פלטמפורמות
  • תעודת גמר

מסלול מורחב

הסדנה לשיווק דיגיטלי הינה חלק אחד מתוך מסלול מורחב של לימודי עיצוב גרפי בניית אתרים ועיצוב ממשקים.  זהו מסלול לימודים ייחודי הכולל עוד חמישה קורסים הכוללים בסיס בעיצוב, לימוד תוכנות גרפיות, בניית אתרים בוורדפרס, עיצוב ממשקים וכמובן, סדנת השיווק הדיגיטלי. לחצו כאן כדי לקרוא עוד >

 

יש לך שאלות על סדנת שיווק דיגיטלי?

צרו אתנו קשר לכל שאלה ולקביעת פגישה ייעוץ לימודים חינם בטופס שבעמוד זה או בטלפון - 03-5036868

 

סילבוס
מבוא לשיווק ברשתות חברתיות
סקירה כללית של הרשתות החברתיות המובילות: פייסבוק, אינסטגרם, לינקדין
פייסבוק:
פתיחת עמוד עסקי והגדרות חשבון
עקרונות לפרסום תכנים
הכרות עם מערכת "מנהל המודעות"
סקירת סוגי קמפיינים ויצירת מודעות
פילוח קהלים
הנעה לפעולה
מפגש 1
הכרת האפליקציו ת- מה הן רוצות מאיתנו ואיך ננצל אותן בצורה הטובה ביות ר
יצירת נכסים דיגיטליים - פתיחת עמודים, חיבור עמודים, חיבור פיצ׳רים, ניסוח אודות וביוגרפיה, דגש
על נראות מותגית.
התנהלו ת- מתי מפרסמים, כמה ולמה והכי חשו ב- איך!!
מפגש 2
הכרת עמוד האינסטגרם - כל הפיצרים השונים באפליקציה
כיצד ניתן לנצל את המערכת לפרסום אורגני (ללא מימון) בתפוצה רחבה
העלאת פוסט נכון למיקסום חשפה אורגנית
מפגש 3
מבוא לפרסום - מהו ראפור ואיך יוצרים אותו בחיים ובמדיה, ניתוח קהלים ותובנות, תתי קהלי ם
יצירת פוסטים -
טכניקות ליצירת תוכן - שיטת ההצלבות, שיטת השמש ושימוש בהוקי ם
קידום ממומן באינסטגרם וניתוח תובנות .
מפגש 4
כל מה שצריך לדעת על עריכה-איך מצלמים ועורכים ריל באינסטגרם וכיצד מעלים אותו למדיה .
מפגש 5
בניית עמוד עסקי בפייסבוק באופן מלא
הכרת ממשק הפייסבוק
התנהלות עסקית אורגנית בפייסבוק
מפגש 6
הכרת מנהל המודעות
מנהל המודעות- בניית קמפיין לידים/מעבר לאתר (בהתאם לכיתה)
מפגש 7
המשך מנהל המודעות
מפגש 8
סיכום התנהלות עסקית ברשתות החברתיות
רוצים לדעת יותר?
רוצים לדעת יותר?
קבצים להורדה
ידיעון לימודים
סילבוס
r:
בקשתך בביצוע....