הצגת תפריט

השימוש ברשת האינטרנט הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו, ומכאן שישנו צורך תמידי בפיתוח ועיצוב אתרים חדשים, בין אם הם אתרים חברתיים, אתרי מכירה, אתרי חדשות, אתרים אינפורמטיביים או אתרים שיווקים ותדמיתיים. באופן יומיומי, מתחדשים ועולים לרשת אתרים מאתרים שונים במגוון עצום של תחומים. עיצוב אתרים אלו, הינו אחד החלקים החשובים ביותר בתהליך פיתוח האתר, שכן גולשים רבים בוחרים האם להמשיך לגלוש באתר או לעזוב לטובת אתר אחר, אך ורק על סמך הנגישות והנראות של האתר, כלומר, עיצובו והאם הוא ידידותי למשתמש או לא.

לימודי עיצוב אתרים – להראות את הצד היצירתי בך.

לימודי עיצוב אתרים פותחים בפני הסטודנטים שלל עולמות יצירתיים והעוסקים במקצועות העיצוב, יכולים לתת דרור למגוון של כישרונות בשילוב עם ידע ויצירתיות. עיצוב אתרים צריך להתבצע במטרה להציג את התוכן והאלמנטים השונים באתר בצורה אטרקטיבית, נגישה, מעניינת ושהניווט באתר יהיה קל וידידותי למשתמש. הסטודנטים יוכלו להתמקצע בכל הקשור לבניית דפי אינטרנט, פיתוח יישומים לאתרים, שילוב אלמנטים של מולטימדיה וגרפיקה מתקדמת, כמו גם בפיתוח אתרים שלמים, וכל זאת בשילוב היכולת היצירתית שלהם.

לימודי עיצוב אתרים – מקצוע יוקרתי ומבוקש.

קיים מגוון עצום של אפשרויות העסקה בסיום הלימודים, בעיקר מכיוון שבניית אתרי אינטרנט הינה עדיין תחום שאינו מפסיק להתפתח. כמו כן, הדרישה הגוברת לפיתוח וחידוש אתרים קיימים, כמו גם בניית אתרים חדשים בקשר בעלי עסקים קטנים כגדולים,  גופים ציבוריים ומשרדי ממשלה, אנשי מקצוע, נותני שירותים וכמובן גם במגזר הפרטי, בשילוב עם התקדמות והתפתחות בלתי פוסקת של יישומים ואפליקציות, מאפשרים לבוגרי מסלולי הלימוד למצוא עבודה במקצוע בקלות יתרה.

סטודנטים רבים, בוחרים לשלב לימודי עיצוב אתרים, עם לימודי גרפיקה ממוחשבת או לימודי עיצוב גרפי, כאשר המכלול מקנה להם ידע רב בהפעלה ויישום של כל האלמנטים השימושיים בתחום הגרפיקה הממוחשבת בעיצוב האתר, וכפועל יוצא, מאפשר להם לתת מענה, אם כשכירים או כעצמאיים לפונקציות של התאמה אישית בעיצוב האתרים ללקוחותיהם, וכן לעסוק במקביל בתחומים אחרים של עיצוב מולטימדיה שניתן לשלב אותה בעיצוב האתר.

1079
לימודי עיצוב אתרים

השימוש ברשת האינטרנט הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו, ומכאן שישנו צורך תמידי בפיתוח ועיצוב אתרים חדשים, בין אם הם אתרים חברתיים, אתרי מכירה, אתרי חדשות, אתרים אינפורמטיביים או אתרים שיווקים ותדמיתיים. באופן יומיומי, מתחדשים ועולים לרשת אתרים מאתרים שונים במגוון עצום של תחומים. עיצוב אתרים אלו, הינו אחד החלקים החשובים ביותר בתהליך פיתוח האתר, שכן גולשים רבים בוחרים האם להמשיך לגלוש באתר או לעזוב לטובת אתר אחר, אך ורק על סמך הנגישות והנראות של האתר, כלומר, עיצובו והאם הוא ידידותי למשתמש או לא.

לימודי עיצוב אתרים – להראות את הצד היצירתי בך.

לימודי עיצוב אתרים פותחים בפני הסטודנטים שלל עולמות יצירתיים והעוסקים במקצועות העיצוב, יכולים לתת דרור למגוון של כישרונות בשילוב עם ידע ויצירתיות. עיצוב אתרים צריך להתבצע במטרה להציג את התוכן והאלמנטים השונים באתר בצורה אטרקטיבית, נגישה, מעניינת ושהניווט באתר יהיה קל וידידותי למשתמש. הסטודנטים יוכלו להתמקצע בכל הקשור לבניית דפי אינטרנט, פיתוח יישומים לאתרים, שילוב אלמנטים של מולטימדיה וגרפיקה מתקדמת, כמו גם בפיתוח אתרים שלמים, וכל זאת בשילוב היכולת היצירתית שלהם.

לימודי עיצוב אתרים – מקצוע יוקרתי ומבוקש.

קיים מגוון עצום של אפשרויות העסקה בסיום הלימודים, בעיקר מכיוון שבניית אתרי אינטרנט הינה עדיין תחום שאינו מפסיק להתפתח. כמו כן, הדרישה הגוברת לפיתוח וחידוש אתרים קיימים, כמו גם בניית אתרים חדשים בקשר בעלי עסקים קטנים כגדולים,  גופים ציבוריים ומשרדי ממשלה, אנשי מקצוע, נותני שירותים וכמובן גם במגזר הפרטי, בשילוב עם התקדמות והתפתחות בלתי פוסקת של יישומים ואפליקציות, מאפשרים לבוגרי מסלולי הלימוד למצוא עבודה במקצוע בקלות יתרה.

סטודנטים רבים, בוחרים לשלב לימודי עיצוב אתרים, עם לימודי גרפיקה ממוחשבת או לימודי עיצוב גרפי, כאשר המכלול מקנה להם ידע רב בהפעלה ויישום של כל האלמנטים השימושיים בתחום הגרפיקה הממוחשבת בעיצוב האתר, וכפועל יוצא, מאפשר להם לתת מענה, אם כשכירים או כעצמאיים לפונקציות של התאמה אישית בעיצוב האתרים ללקוחותיהם, וכן לעסוק במקביל בתחומים אחרים של עיצוב מולטימדיה שניתן לשלב אותה בעיצוב האתר.

יתוג חברה מורכב ממייצגים ויזואליים של תדמית החברה ומשמש כסימן היכר המכיל בתוכו את ערכי המותג, מיצוב החברה והבידול העסקי. תהליך מיתוג נכון מתבסס על מחקר שוק, איפיון פעילות החברה וקהל היעד, זאת על מנת להתאים את המיתוג לערכי המותג והמסר שהוא מעוניין לשדר. המיתוג מורכב החל מעיצוב לוגו וכרטיסי ביקור ועד עיצוב אתר האינטרנט, מדי העובדים ורכבי החברה. במאמר זה נציג פרויקט מיתוג חברה של בוגרת המכללה בקורס עיצוב גרפי ותקשורת חזותית.

שלב א' – עיצוב לוגו
השלב הראשון בהקמת מערך תדמיתי של חברה מתחיל בעיצוב לוגו. על הלוגו להיות ייחודי וזכיר ולשמש כסימן ההיכר של החברה. בעולם העיצוב קיימות מספר טכניקות לעיצוב לוגו, אחת מהן היא הטכניקה של בחירת דמות, ליטושה, והתאמת שם החברה.
 

שלבי יצירת לוגו:

השלב הראשון הוא יצירת דימוי ויזואלי המייצג את המסר שהלוגו אמור להעביר.

בשלב השני על המעצב להתאים את הדימוי ושם החברה בצורה, בצבע, ובקו ולחבר בין השניים עד ליצירת הרמוניה מלאה.

 

 

 

שלב ב' – עיצוב מסגרת שפה גרפית ייחודית

 

 

1025
מה זה מיתוג חברה?

יתוג חברה מורכב ממייצגים ויזואליים של תדמית החברה ומשמש כסימן היכר המכיל בתוכו את ערכי המותג, מיצוב החברה והבידול העסקי. תהליך מיתוג נכון מתבסס על מחקר שוק, איפיון פעילות החברה וקהל היעד, זאת על מנת להתאים את המיתוג לערכי המותג והמסר שהוא מעוניין לשדר. המיתוג מורכב החל מעיצוב לוגו וכרטיסי ביקור ועד עיצוב אתר האינטרנט, מדי העובדים ורכבי החברה. במאמר זה נציג פרויקט מיתוג חברה של בוגרת המכללה בקורס עיצוב גרפי ותקשורת חזותית.

שלב א' – עיצוב לוגו
השלב הראשון בהקמת מערך תדמיתי של חברה מתחיל בעיצוב לוגו. על הלוגו להיות ייחודי וזכיר ולשמש כסימן ההיכר של החברה. בעולם העיצוב קיימות מספר טכניקות לעיצוב לוגו, אחת מהן היא הטכניקה של בחירת דמות, ליטושה, והתאמת שם החברה.
 

שלבי יצירת לוגו:

השלב הראשון הוא יצירת דימוי ויזואלי המייצג את המסר שהלוגו אמור להעביר.

בשלב השני על המעצב להתאים את הדימוי ושם החברה בצורה, בצבע, ובקו ולחבר בין השניים עד ליצירת הרמוניה מלאה.

 

 

 

שלב ב' – עיצוב מסגרת שפה גרפית ייחודית

 

 

לימודי אילוסטרייטור הם מאבני היסוד של ההכשרות בתחום העיצוב הגרפי. הפופולריות הרבה של תוכנות אדובי, ביניהן אילוסטרייטור, הביאה לכך שכל מי שרוצה לעסוק בעיצוב גרפי כמקצוע או כתחביב חייב לפחות להכיר ברמה בסיסית את התכנה (או כל תכנה וקטורית אחרת).

בסדר, אבל מה זה תכנה וקטורית?

תוכנה שמאפשרת לכם ליצור יצירות גרפיות באמצעות וקטורים. בהתאם התכנה עושה שימוש בנקודות, קווים, קימורים וצורות כדי למדל את התמונה, בניגוד לתוכנות אחרות העושות שימוש בפיקסלים (נקודות). תכונה זו מאפשרת להגדיל ולהקטין את היצירה הגרפית מבלי לאבד מהאיכות.

למה זה טוב?

לפי ויקיפדה: "גרפיקאים רבים משתמשים בתוכנה (אילוסטרייטור), כיוון שבעזרתה ניתן לעצב כמעט כל דבר ללא צורך בשילוב תוכנות אחרות בעבודה. התוכנה משמשת לעיצוב גרפים, סמלילים (לוגואים), תלת-ממד ועוד… התוכנה משתמשת בשיטה הווקטורית והתמונות אינן מורכבות מפיקסלים. לכן ניתן ליצור אובייקט קטן ולהגדיל אותו עשרות מונים בלי לפגוע בחדות התמונה, כלומר בלי שהאובייקט ימרח והתמונה תהיה מטושטשת."

אז מה בעצם לומדים כשלומדים אילוסטרייטור?

לימודי אילוסטרייטור מעניקים לכם את היכולת להפעילת את התכנה על כל מחשב ולהתחיל לעבוד איתה. כמו כל תכנה גרפית אחרת, אילוסטרייטור מכילה ארגז כלים משוכלל מאוד. כל כך משוכלל שרק ניסיון רב יאפשר לגרפיקאי/ת הממוצע/ת להשתמש בכל האפשרויות באופן יעיל. הלימודים נותנים ללומד את האופציה להכיר את כלי העבודה הפופולריים ואת היכולות הבסיסיות הנדרשות על מנת שיוכל לצבור את הניסיון הנדרש כגרפיקאי.

 

1036
אילוסטרייטור? מה זה?

לימודי אילוסטרייטור הם מאבני היסוד של ההכשרות בתחום העיצוב הגרפי. הפופולריות הרבה של תוכנות אדובי, ביניהן אילוסטרייטור, הביאה לכך שכל מי שרוצה לעסוק בעיצוב גרפי כמקצוע או כתחביב חייב לפחות להכיר ברמה בסיסית את התכנה (או כל תכנה וקטורית אחרת).

בסדר, אבל מה זה תכנה וקטורית?

תוכנה שמאפשרת לכם ליצור יצירות גרפיות באמצעות וקטורים. בהתאם התכנה עושה שימוש בנקודות, קווים, קימורים וצורות כדי למדל את התמונה, בניגוד לתוכנות אחרות העושות שימוש בפיקסלים (נקודות). תכונה זו מאפשרת להגדיל ולהקטין את היצירה הגרפית מבלי לאבד מהאיכות.

למה זה טוב?

לפי ויקיפדה: "גרפיקאים רבים משתמשים בתוכנה (אילוסטרייטור), כיוון שבעזרתה ניתן לעצב כמעט כל דבר ללא צורך בשילוב תוכנות אחרות בעבודה. התוכנה משמשת לעיצוב גרפים, סמלילים (לוגואים), תלת-ממד ועוד… התוכנה משתמשת בשיטה הווקטורית והתמונות אינן מורכבות מפיקסלים. לכן ניתן ליצור אובייקט קטן ולהגדיל אותו עשרות מונים בלי לפגוע בחדות התמונה, כלומר בלי שהאובייקט ימרח והתמונה תהיה מטושטשת."

אז מה בעצם לומדים כשלומדים אילוסטרייטור?

לימודי אילוסטרייטור מעניקים לכם את היכולת להפעילת את התכנה על כל מחשב ולהתחיל לעבוד איתה. כמו כל תכנה גרפית אחרת, אילוסטרייטור מכילה ארגז כלים משוכלל מאוד. כל כך משוכלל שרק ניסיון רב יאפשר לגרפיקאי/ת הממוצע/ת להשתמש בכל האפשרויות באופן יעיל. הלימודים נותנים ללומד את האופציה להכיר את כלי העבודה הפופולריים ואת היכולות הבסיסיות הנדרשות על מנת שיוכל לצבור את הניסיון הנדרש כגרפיקאי.

 

לימודי עיצוב גרפי במימון המדינה

האגף להכשרה מקצועית במשרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים מפעיל תכנית להכשרה מקצועית ולהשתלבות בעבודה באמצעות מימון חלקי של עד 90% לקורסי הכשרה מקצועית במגוון רחב של קורסים ומסלולי לימוד. 

בעקבות משבר הקורונה מדינת ישראל מנסה לעודד יותר ויותר אנשים לקבל הכשרה מקצועית איכותית שתתן להם תעודת מקצוע נדרשת בשוק העבודה בישראל. לכן, המדינה הגדילה את טווח הזכאים והזכאיות למימון להכשרה מקצועית.
המשמעות של התוכנית עבורך היא שניתן ללמוד קורסים במימון המדינה בסכום של עד 90% מעלות הקורס במידה שנמצאים זכאים לתוכנית.

מה היתרונות של קורסים במימון המדינה?

  • התוכנית חוסכת לך המון כסף
  • הקורסים בתוכנית השוברים מאפשרים גם שילוב של עבודה
  • מקבלים מהמדינה מענק בסוף הקורס אם משתלבים בעבודה
  • הקורס נותן לך מקצוע נדרש 

במכללת תפנית ניתן ללמוד את הקורסים הבאים במימון על ידי שוברים להכשרה מקצועית:

 

 

לבירור זכאות לקבלת שוברים להכשרה מקצועית לחצו כאן

לרשימת כל הגופים המשתתפים בתכנית לחצו כאן

 

פנו אלינו לפגישת ייעוץ וקבלת מידע נוסף - 03-5036868

או שלחו אלינו הודעה בטופס שבעמוד זה

 

1076
קורסים במימון המדינה במכללת תפנית

לימודי עיצוב גרפי במימון המדינה

האגף להכשרה מקצועית במשרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים מפעיל תכנית להכשרה מקצועית ולהשתלבות בעבודה באמצעות מימון חלקי של עד 90% לקורסי הכשרה מקצועית במגוון רחב של קורסים ומסלולי לימוד. 

בעקבות משבר הקורונה מדינת ישראל מנסה לעודד יותר ויותר אנשים לקבל הכשרה מקצועית איכותית שתתן להם תעודת מקצוע נדרשת בשוק העבודה בישראל. לכן, המדינה הגדילה את טווח הזכאים והזכאיות למימון להכשרה מקצועית.
המשמעות של התוכנית עבורך היא שניתן ללמוד קורסים במימון המדינה בסכום של עד 90% מעלות הקורס במידה שנמצאים זכאים לתוכנית.

מה היתרונות של קורסים במימון המדינה?

  • התוכנית חוסכת לך המון כסף
  • הקורסים בתוכנית השוברים מאפשרים גם שילוב של עבודה
  • מקבלים מהמדינה מענק בסוף הקורס אם משתלבים בעבודה
  • הקורס נותן לך מקצוע נדרש 

במכללת תפנית ניתן ללמוד את הקורסים הבאים במימון על ידי שוברים להכשרה מקצועית:

 

 

לבירור זכאות לקבלת שוברים להכשרה מקצועית לחצו כאן

לרשימת כל הגופים המשתתפים בתכנית לחצו כאן

 

פנו אלינו לפגישת ייעוץ וקבלת מידע נוסף - 03-5036868

או שלחו אלינו הודעה בטופס שבעמוד זה

 

אנו גאים להציג בפניכם את עשרת הדיברות לעיצוב ובניית אתרים שיווקיים ומתקדמים:

1. הגדרת מטרות האתר
כיום קיימים מגוון סוגי אתרים שונים כאשר כל אחד מהם מתאים למטרה אחרת, כגון אתרי קנייה שמטרתן העיקרית היא לייצר רכישות באמצעות האתר, לעומת דפי נחיתה שממוקדים בלידים (פניות). לאחר הגדרת המטרות השיווקיות של האתר, יש להתאים את הפלטפורמה האידיאלית ביותר למימוש המטרות (אתר תדמית, אתר תוכן, דף נחיתה וכו').

2. איפיון קהל היעד
על מנת להתאים את האתר באופן מקסימלי לקהל היעד, הן ברמת התוכן והן ברמת העיצוב, יש תחילה לאפיין אותו ככל הניתן. לדוגמא, לאתר המציע בגדים יוקרתיים לנשים, ניתן להעריך שהקהל מורכב מנשים, בגילאי 28-45, שמתעניינות באופנה ומעריכות מותגים.

3. עיצוב חזותי אשר מותאם לקהל היעד
לאחר שנכיר את הקהל מקרוב נוכל לעצב את האתר עפ"י עולמות תוכן/ הערכים שמדברים אליו או שעשויים להניע אותו לפעולה.

4. הנגשת המידע באופן ידידותי ואפשרות לניווט מהיר בין התכנים
5. יצירת תכנים בעל ערך אמיתי לגולשים
6. הנעת הגולשים לבצע פעולות באתר כגון הרשמה והשארת פרטים
7. עדכון התכנים באופן שוטף
8. עיצוב אתר רספונסיבי (מותאם לכל סוגי המסכים)
9. קידום האתר באופן אורגני וממומן
10. שימת דגש על מהירות טעינה גבוהה של האתר

עיצוב ובניית אתר הוא פרויקט מורכב ומאתגר, שילוב של מיומנויות וכלים טכניים גבוהים לצד ידע בעקרונות השיווק מבטיח בניית אתר שלא רק נראה מעולה אלא כזה שבאמת עובד.

רוצים ללמוד איך עושים את זה? 
הצטרפו ל
קורס עיצוב גרפי עם התמחות בתחום הדיגיטל.

 

994
עשרת הדיברות לעיצוב ובניית אתרים שיווקיים ומתקדמים

אנו גאים להציג בפניכם את עשרת הדיברות לעיצוב ובניית אתרים שיווקיים ומתקדמים:

1. הגדרת מטרות האתר
כיום קיימים מגוון סוגי אתרים שונים כאשר כל אחד מהם מתאים למטרה אחרת, כגון אתרי קנייה שמטרתן העיקרית היא לייצר רכישות באמצעות האתר, לעומת דפי נחיתה שממוקדים בלידים (פניות). לאחר הגדרת המטרות השיווקיות של האתר, יש להתאים את הפלטפורמה האידיאלית ביותר למימוש המטרות (אתר תדמית, אתר תוכן, דף נחיתה וכו').

2. איפיון קהל היעד
על מנת להתאים את האתר באופן מקסימלי לקהל היעד, הן ברמת התוכן והן ברמת העיצוב, יש תחילה לאפיין אותו ככל הניתן. לדוגמא, לאתר המציע בגדים יוקרתיים לנשים, ניתן להעריך שהקהל מורכב מנשים, בגילאי 28-45, שמתעניינות באופנה ומעריכות מותגים.

3. עיצוב חזותי אשר מותאם לקהל היעד
לאחר שנכיר את הקהל מקרוב נוכל לעצב את האתר עפ"י עולמות תוכן/ הערכים שמדברים אליו או שעשויים להניע אותו לפעולה.

4. הנגשת המידע באופן ידידותי ואפשרות לניווט מהיר בין התכנים
5. יצירת תכנים בעל ערך אמיתי לגולשים
6. הנעת הגולשים לבצע פעולות באתר כגון הרשמה והשארת פרטים
7. עדכון התכנים באופן שוטף
8. עיצוב אתר רספונסיבי (מותאם לכל סוגי המסכים)
9. קידום האתר באופן אורגני וממומן
10. שימת דגש על מהירות טעינה גבוהה של האתר

עיצוב ובניית אתר הוא פרויקט מורכב ומאתגר, שילוב של מיומנויות וכלים טכניים גבוהים לצד ידע בעקרונות השיווק מבטיח בניית אתר שלא רק נראה מעולה אלא כזה שבאמת עובד.

רוצים ללמוד איך עושים את זה? 
הצטרפו לקורס עיצוב גרפי עם התמחות בתחום הדיגיטל.

 

עיצוב גרפי נחלק לשני תחומי עשייה עיקריים, האחד: עיצובים למטרות דפוס והשני עיצוב למטרות אינטרנט. בתחום לימודי עיצוב גרפי לצרכי דפוס, רוכשים הסטודנטים מיומנויות עבודה ותפעול בתוכנות הבאות:

פוטושופ

התוכנה המקצועית והנפוצה ביותר לעיצוב ועיבוד תמונות. בתוכנת פוטושופ עושים שימוש כל העוסקים בתחומי העיצוב השונים, החל מצלמים ומעצבים גרפיים, דרך מעצבי אתרים ואינטרנט ועד למעצבי אופנה, מעצבי פנים, אדריכלים ועוד. קורסי עיצוב גרפי למטרות דפוס יעניקו לכם את הידע המקצועי הנדרש לצרכי ביצוע עבודות גרפיות שונות באמצעות תוכנה זו. למידע על לימודי פוטושופ.

אילוסטרייטור

תוכנה מקצועית המאפשרת יצירת אלמנטים גרפיים שונים בשיטה הוקטורית (שיטת עבודה באמצעות צורות וקווים). באמצעות תוכנת האילוסטרייטור ניתן ליצור ולעצב אלמנטים רבים ושונים, החל מעיצוב לוגו, דרך מסגרות עיצוב שלמות ועד לרמת עיצוב אלמנטים גרפיים בתלת מימד. למידע על לימודי אילוסטרייטור.

אינדיזיין

תוכנה מקצועית שנועדה לצרכי עימוד ועריכת קבצים גרפיים והבאתם לדפוס. תוכנה זו משמשת בעיקר את תעשיית ההוצאה לאור, מגזינים, עיתונים, ספרים, חוברות, קטלוגים וכדומה. קורסי עיצוב גרפי מתמקדים בתוכנה זו בעיקר לצרכי הבנת העיצוב הגרפי העושה שימוש בכמויות נרחבות של טקסטים. למידע על לימודי אינדיזיין.

לימודי עיצוב גרפי מעניקים לסטודנטים את היכולת לעבוד במקביל בשלושת התוכנות הנ"ל. תוכנות אלו מהוות את סביבת העבודה המודרנית של כל מעצב גרפי, מתחיל או מתקדם, ולכן ברוב הקורסים המקצועיים המוצעים לכם כיום בשוק לימודי העיצוב הגרפי, תמצאו את שלושת התוכנות כחלק אינטגראלי מתכנית הלימודים.

 

995
נעים להכיר.. סקירה של תוכנות הגרפיקה המובילות

עיצוב גרפי נחלק לשני תחומי עשייה עיקריים, האחד: עיצובים למטרות דפוס והשני עיצוב למטרות אינטרנט. בתחום לימודי עיצוב גרפי לצרכי דפוס, רוכשים הסטודנטים מיומנויות עבודה ותפעול בתוכנות הבאות:

פוטושופ

התוכנה המקצועית והנפוצה ביותר לעיצוב ועיבוד תמונות. בתוכנת פוטושופ עושים שימוש כל העוסקים בתחומי העיצוב השונים, החל מצלמים ומעצבים גרפיים, דרך מעצבי אתרים ואינטרנט ועד למעצבי אופנה, מעצבי פנים, אדריכלים ועוד. קורסי עיצוב גרפי למטרות דפוס יעניקו לכם את הידע המקצועי הנדרש לצרכי ביצוע עבודות גרפיות שונות באמצעות תוכנה זו. למידע על לימודי פוטושופ.

אילוסטרייטור

תוכנה מקצועית המאפשרת יצירת אלמנטים גרפיים שונים בשיטה הוקטורית (שיטת עבודה באמצעות צורות וקווים). באמצעות תוכנת האילוסטרייטור ניתן ליצור ולעצב אלמנטים רבים ושונים, החל מעיצוב לוגו, דרך מסגרות עיצוב שלמות ועד לרמת עיצוב אלמנטים גרפיים בתלת מימד. למידע על לימודי אילוסטרייטור.

אינדיזיין

תוכנה מקצועית שנועדה לצרכי עימוד ועריכת קבצים גרפיים והבאתם לדפוס. תוכנה זו משמשת בעיקר את תעשיית ההוצאה לאור, מגזינים, עיתונים, ספרים, חוברות, קטלוגים וכדומה. קורסי עיצוב גרפי מתמקדים בתוכנה זו בעיקר לצרכי הבנת העיצוב הגרפי העושה שימוש בכמויות נרחבות של טקסטים. למידע על לימודי אינדיזיין.

לימודי עיצוב גרפי מעניקים לסטודנטים את היכולת לעבוד במקביל בשלושת התוכנות הנ"ל. תוכנות אלו מהוות את סביבת העבודה המודרנית של כל מעצב גרפי, מתחיל או מתקדם, ולכן ברוב הקורסים המקצועיים המוצעים לכם כיום בשוק לימודי העיצוב הגרפי, תמצאו את שלושת התוכנות כחלק אינטגראלי מתכנית הלימודים.

 

1021
מאגרי תמונות חינמיים

מצאנו עבורכם חמישה מאגרי תמונות חינמיים שאתם חייבים להכיר.
באתרים האלו תוכלו למצוא אינספור תמונות איכותיות במגוון של נושאים לשימוש חופשי לחלוטין או עם קרדיט לצלם.
1. WWW.STOCKSNAP.IO
2. WWW.PIXABAY.COM
3. WWW.LIFEOFPIX.COM
4. WWW.FOODIESFEED.COM
5. WWW.PEXELS.COM

 

לוגו הוא כרטיס הביקור של העסק. הלקוחות אמורים לזהות את הלוגו בקלות ובמהירות, לשייך אותו אל סט ערכים מסוים ולהרגיש תחושת לויאליות ומסירות. מבחינת העסק, לוגו הוא אלמנט גרפי המשויך באופן ישיר למטרות ולצרכים המוגדרים מראש. אז איך יוצרים לוגו מדויק ומנצח?

שלב א' – איפיון החברה וקהל היעד
השלב הראשון בתהליך עיצוב לוגו דורש אפיון של החברה. יש להביא בחשבון את הסביבה בה מתנהל העסק, את הדימוי המזוהה עם המוצר או השירות וגם את הלוגואים המשמשים את המתחרים. השאיפה היא לעצב לוגו ייחודי ובולט, אך עדיין לשמור על אוריינטציה מוכרת עבור הלקוחות. הגרפיקה, הצבעים והסגנון חייבים לעלות בקנה אחד עם התחום בו העסק פועל. עסק המתמחה במוצרי ספורט לדוגמא צריך להשתמש באלמנטים אחרים מתחום התעשייה הכבדה, בייצור או בהשכרת רכבים.

שלב ב' – הכרת הלקוח וקהל היעד
שלב החשיבה השני של תהליך עיצוב הלוגו מתמקד בלקוח ובקהל היעד. בשלב הזה יש להבחין בין לוגו המיועד עבור לקוחות קיימים בלבד, לבין כזה שתפקידו לעזור לעסק לגייס לקוחות חדשים. המטרה היא כמובן לשלב בין שני הצרכים הללו באופן אלגנטי ויעיל. הלוגו חייב לשדר מסר חיובי ולהעניק ללקוחות תחושה של תשומת לב. הוא אמור לייצר בולטות גם בסביבה דינאמית, תחרותית ועמוסה במסרים שיווקיים. אנשי מקצוע העוסקים בתחום של עיצוב לוגואים טוענים כי השלב של התמקדות בלקוחות ובקהל היעד הוא החשוב ביותר. בסופו של דבר, הלוגו לא אמור רק לענות על הצרכים של בעלי העסק או לתרום לשיפור תחושת הביטחון של העובדים. הוא אמצעי שיווק ומיתוג ולכן יש לו משמעות גדולה בטווח הקצר והארוך. שלב החשיבה בו מתמקדים בלקוחות ובקהל היעד קובע את האופי שלו ובמידה רבה גם את ההצלחה של העסק.

שלב ג' – שיקולים טכניים וכלכליים
שלבי החשיבה הראשוניים עוזרים לעצב את הלוגו ברמה העקרונית. על מנת לתרגם את הרעיונות למעשים יש צורך בהקצאה של משאבים כלכליים לא מבוטלים. השלב השלישי והאחרון של העיצוב כולל התייחסות אל השיקולים הטכניים. יש לערוך רשימה מסודרת של יתרונות וחסרונות עבור כל לוגו, להבין מה העלות הצפויה של הפקתו ולאסוף הצעות מחיר מקיפות. הצעות אלו מגלמות את שעות העבודה וגם את העלות של שילובו על פני מסמכים רשמיים, מעטפות, שלטים, פרסומות וכן הלאה. השיקולים הטכניים והכלכליים הם אלו שמפרידים בין שלבי החשיבה הראשוניים של, לבין הפיכת החלום למציאות.

במידה ואתם מעוניינים להתחיל לעצב לוגו בעצמכם, קורס אילוסטרייטור יסייע לכם בהכרת התכנה הפופולארית ביותר בעזרתה ניתן לעצב לוגו.

לסיכום, עיצוב לוגו הוא תהליך מאתגר ומרתק הטומן בחובו שורה ארוכה של אתגרים. רצוי להתכונן אל האתגרים הללו בעזרת אימוץ שלבי חשיבה ראשוניים. בנוסף, מומלץ לזכור את מגבלות התקציב ולקחת בחשבון גם את השיקולים הטכניים.

 

1023
עיצוב לוגו מנצח איך מתחילים?

לוגו הוא כרטיס הביקור של העסק. הלקוחות אמורים לזהות את הלוגו בקלות ובמהירות, לשייך אותו אל סט ערכים מסוים ולהרגיש תחושת לויאליות ומסירות. מבחינת העסק, לוגו הוא אלמנט גרפי המשויך באופן ישיר למטרות ולצרכים המוגדרים מראש. אז איך יוצרים לוגו מדויק ומנצח?

שלב א' – איפיון החברה וקהל היעד
השלב הראשון בתהליך עיצוב לוגו דורש אפיון של החברה. יש להביא בחשבון את הסביבה בה מתנהל העסק, את הדימוי המזוהה עם המוצר או השירות וגם את הלוגואים המשמשים את המתחרים. השאיפה היא לעצב לוגו ייחודי ובולט, אך עדיין לשמור על אוריינטציה מוכרת עבור הלקוחות. הגרפיקה, הצבעים והסגנון חייבים לעלות בקנה אחד עם התחום בו העסק פועל. עסק המתמחה במוצרי ספורט לדוגמא צריך להשתמש באלמנטים אחרים מתחום התעשייה הכבדה, בייצור או בהשכרת רכבים.

שלב ב' – הכרת הלקוח וקהל היעד
שלב החשיבה השני של תהליך עיצוב הלוגו מתמקד בלקוח ובקהל היעד. בשלב הזה יש להבחין בין לוגו המיועד עבור לקוחות קיימים בלבד, לבין כזה שתפקידו לעזור לעסק לגייס לקוחות חדשים. המטרה היא כמובן לשלב בין שני הצרכים הללו באופן אלגנטי ויעיל. הלוגו חייב לשדר מסר חיובי ולהעניק ללקוחות תחושה של תשומת לב. הוא אמור לייצר בולטות גם בסביבה דינאמית, תחרותית ועמוסה במסרים שיווקיים. אנשי מקצוע העוסקים בתחום של עיצוב לוגואים טוענים כי השלב של התמקדות בלקוחות ובקהל היעד הוא החשוב ביותר. בסופו של דבר, הלוגו לא אמור רק לענות על הצרכים של בעלי העסק או לתרום לשיפור תחושת הביטחון של העובדים. הוא אמצעי שיווק ומיתוג ולכן יש לו משמעות גדולה בטווח הקצר והארוך. שלב החשיבה בו מתמקדים בלקוחות ובקהל היעד קובע את האופי שלו ובמידה רבה גם את ההצלחה של העסק.

שלב ג' – שיקולים טכניים וכלכליים
שלבי החשיבה הראשוניים עוזרים לעצב את הלוגו ברמה העקרונית. על מנת לתרגם את הרעיונות למעשים יש צורך בהקצאה של משאבים כלכליים לא מבוטלים. השלב השלישי והאחרון של העיצוב כולל התייחסות אל השיקולים הטכניים. יש לערוך רשימה מסודרת של יתרונות וחסרונות עבור כל לוגו, להבין מה העלות הצפויה של הפקתו ולאסוף הצעות מחיר מקיפות. הצעות אלו מגלמות את שעות העבודה וגם את העלות של שילובו על פני מסמכים רשמיים, מעטפות, שלטים, פרסומות וכן הלאה. השיקולים הטכניים והכלכליים הם אלו שמפרידים בין שלבי החשיבה הראשוניים של, לבין הפיכת החלום למציאות.

במידה ואתם מעוניינים להתחיל לעצב לוגו בעצמכם, קורס אילוסטרייטור יסייע לכם בהכרת התכנה הפופולארית ביותר בעזרתה ניתן לעצב לוגו.

לסיכום, עיצוב לוגו הוא תהליך מאתגר ומרתק הטומן בחובו שורה ארוכה של אתגרים. רצוי להתכונן אל האתגרים הללו בעזרת אימוץ שלבי חשיבה ראשוניים. בנוסף, מומלץ לזכור את מגבלות התקציב ולקחת בחשבון גם את השיקולים הטכניים.

 

תפנית בניית אתרים
תפנית: בניית אתרים | עיצוב אתרים | קידום אתרים | 054-4780798
A Tafnit Websystems creation
בקשתך בביצוע....