עשרת הדיברות לעיצוב ובניית אתרים שיווקיים ומתקדמים

אנו גאים להציג בפניכם את עשרת הדיברות לעיצוב ובניית אתרים שיווקיים ומתקדמים:

1. הגדרת מטרות האתר

כיום קיימים מגוון סוגי אתרים שונים כאשר כל אחד מהם מתאים למטרה אחרת, כגון אתרי קנייה שמטרתן העיקרית היא לייצר רכישות באמצעות האתר, לעומת דפי נחיתה שממוקדים בלידים (פניות). לאחר הגדרת המטרות השיווקיות של האתר, יש להתאים את הפלטפורמה האידיאלית ביותר למימוש המטרות (אתר תדמית, אתר תוכן, דף נחיתה וכו').

2. איפיון קהל היעד

על מנת להתאים את האתר באופן מקסימלי לקהל היעד, הן ברמת התוכן והן ברמת העיצוב, יש תחילה לאפיין אותו ככל הניתן. לדוגמא, לאתר המציע בגדים יוקרתיים לנשים, ניתן להעריך שהקהל מורכב מנשים, בגילאי 28-45, שמתעניינות באופנה ומעריכות מותגים.

3. עיצוב חזותי אשר מותאם לקהל היעד

לאחר שנכיר את הקהל מקרוב נוכל לעצב את האתר עפ"י עולמות תוכן/ הערכים שמדברים אליו או שעשויים להניע אותו לפעולה.

4. הנגשת המידע באופן ידידותי ואפשרות לניווט מהיר בין התכנים

5. יצירת תכנים בעל ערך אמיתי לגולשים

6. הנעת הגולשים לבצע פעולות באתר כגון הרשמה והשארת פרטים

7. עדכון התכנים באופן שוטף

8. עיצוב אתר רספונסיבי (מותאם לכל סוגי המסכים)

9. קידום האתר באופן אורגני וממומן

10. שימת דגש על מהירות טעינה גבוהה של האתר

עיצוב ובניית אתר הוא פרויקט מורכב ומאתגר, שילוב של מיומנויות וכלים טכניים גבוהים לצד ידע בעקרונות השיווק מבטיח בניית אתר שלא רק נראה מעולה אלא כזה שבאמת עובד.

רוצים ללמוד איך עושים את זה? 

הצטרפו לקורס עיצוב גרפי עם התמחות בתחום הדיגיטל.

מעצבים עולם חדש

סניף חולוןסניף ראשון