סדנת שיווק דיגיטלי

בסדנת שיווק דיגיטלי תכירו את ערוצי השיווק הדיגיטלי המובילים ותרכשו ידע במגוון כלים ואמצעים לפרסום ממוקד ואפקטיבי.

סדנת שיווק דיגיטלי

בסדנת שיווק דיגיטלי תכירו את ערוצי השיווק הדיגיטלי המובילים ותרכשו ידע במגוון כלים ואמצעים לפרסום ממוקד ואפקטיבי.

אינסטגראם Instagram

*הבנת עקרונות הממשק- אינסטגרם לעומת פייסבוק, הכרת המערכת.

*עולם התוכן באינסטגרם- חוקים ומגבלות בכתיבת פוסטים. עבודה עם האשטאגז.
*ניהול עמוד- ניסוח BIO, עיצוב פיד.

*סטורי.

*מימון באינסטגרם דרך רשת הפייסבוק.

פייסבוק Facebook

*הבנת עקרונות הממשק- הכרת האלגוריתם של פייסבוק, הבנת ההבדל בין פרופיל, דף עסקי, קבוצה.

*עולם התוכן במדיה החברתית- חוקים ומגבלות בכתיבת פוסטים. הכרת הפלטפורמות ליצירת פוסטים במערכת (וידאו, תמונה, קרוסלה, מצגת, אלבום וכו')

*הגדרת מטרה- לייקים/תגובות/שיתופים

* סוגי תכנים- אינפורמטיבי, מכירתי, ויראלי. איך ניצור תגובות, לייקים, שיתופים.

*פרסום סושיאל במדיומים הנ"ל- כל הטריקים למקסימום תוצאות במינימום עלויות ברשת הפייסבוק

*ניסוח פוסטים-טיפים לכתיבה שיווקית נכונה הרשת הפייסבוק-  מתעמקים בניסוח פוסטים לפי מטרות.

*טכניקות קריאייטיב ליצירת בולטות- איך יוצרים פוסטים ויראליים

*מימון סושיאל- תאוריטי

מה תקבלו בסיום הסדנה?

ידע וכלים מעשיים

הכרות עם מגוון פלטמפורמות

תעודת גמר

מעצבים עולם חדש

סניף חולוןסניף ראשון

לימון

למי זה מתאים?

הסדנה מתאימה לבעלי עסקים, יזמים, פרילנסרים ושכירים המעוניינים להכיר מקרוב פלטפורמות ומגוון כלים לשיווק דיגיטלי.

מסלול מורחב

הסדנה לשיווק דיגיטלי הינה חלק אחד מתוך מסלול מורחב של לימודי עיצוב גרפי עם התמחות בדיגיטל, בו תלמדו בנוסף עיצוב גרפי ותקשורת חזותית וגרפיקה ממוחשבת.

סילבוס

סדנת שיווק דיגיטלי

מבוא לשיווק ברשתות חברתיות

סקירה כללית של הרשתות החברתיות המובילות: פייסבוק, אינסטגרם, לינקדין
פייסבוק:
פתיחת עמוד עסקי והגדרות חשבון
עקרונות לפרסום תכנים
הכרות עם מערכת "מנהל המודעות"
סקירת סוגי קמפיינים ויצירת מודעות
פילוח קהלים
הנעה לפעולה

הכפר הגלובלי- שינוי התקשורת הגדול של המאה ה-20

*מסלול התפתחות התקשורת והשפעה על עולם הפרסום
*תקשורת משפיעה- חד צדדית (רדיו, פרינט טלוזיה) לעומת תקשורת משפיעה דו צדדית – הרשתות החברתיות.
*הגדרות קהל בתקשורת חד צדדית לעומת דו צדדית
*פרסום במדיה החברתית- יתרונות וחסרונות
*הבנת ההבדל בין אומנות לפרסום.

איך מחזיקים מותג

*הדרך לבחירת מסר פרסומי נכון- הגדרת מוצר, הגדרת קהל, הגררת פרסונה,
*הכרת עולם המיתוג מקרוב
*התאמת שפה שיווקית נכונה
*מהו שיווק 360°

פסיכולוגיה צרכנית

*יסודות התקשורת- מהו "רפור" ואיך יוצרים אותו
*eye catcher-טכניקות ללכידת עיניי הגולשים
*תבנית פסיכולוגית פרסומית- התהליך הפסיכולוגי שמתרחש במוחו של הגולש בחשיפה למודעה פרסומית
*קופי- הבנת התפקיד של הטקסטים השונים- כותרות, טקסט רץ, אותיות קטנות.
*הנעה לפעולה- קופי+ויז'ואל

המדיה החברתית- פייסבוק

*פרסום- סגנון הפרסום במדיה החברתית וברשת הפייסבוק בפרט
*הכרת הממשק- (דף, קבוצה, פרופיל) הכרת מדיניות פייסבוק ומגבלות בפרסום
*יצירת דף עסקי בפייסבוק- מהגדרות ועד לעיצוב
*ניהול דף בשוטף- תזמון פוסטים,תפעול סטורי, מידות אימג'ים, תשובות אוטומטיות
*חשיפה אורגנית- אפשרויות לחשיפה אורגנית
*חשיפה ממומנת חסכונית בתקציב- קידום סושיאל של מודעות- הכרת המערכת, הכרת אפשרויות מנהל המודעות
*פייסבוק בשת"פ עם אינסטגרם- פרסום באינסטגרם דרך פייסבוק וחיבור עמודים

המדיה החברתית- אינסטגרם

*פרסום- סגנון הפרסום באינסטגרם- חשיבות האימג', השינוי הגדול ב2020.
*הכרת הממשק- BIO ,highlight, פיד וסטורי
*סוגי פוסטים ועבודה עם טקסים באינסטגרם
*טכניקות לעיצוב פיד
*אפשרויות עבודה עם STORY
*האשטאגים- מה זה האשטאג, איך הוא פועל והדרך הנכונה לעבוד איתם.

*ייתכנו שינויים בסילבוס

18 שעות אקדמיות

מסלול בוקר

מסלול ערב

מלאו פרטים לקבלת מידע נוסף? 

סניף חולוןסניף ראשון

מקבוצת מכללות פאר

קבוצת מכללות פאר

יצירת קשר
עין הקורא 10, ראשון לציון | ההסתדרות 54, חולון
שעות פעילות: ימים א'-ה' 8:00-20:00, יום ו' 8:00-13:00
טלפון: 03-5036868
דרכי הגעה

כל הזכויות שמורות למכללת פאר תפנית חולון בע"מ©

יצירת קשר
עין הקורא 10, ראשון לציון |
ההסתדרות 54, חולון
שעות פעילות: ימים א'-ה' 8:00-20:00,
יום ו' 8:00-13:00
טלפון: 03-5036868

מקבוצת מכללות פאר

קבוצת מכללות פאר

כל הזכויות שמורות למכללת פאר תפנית חולון בע"מ©