עיצוב לעולם הדיגיטל

מסלול לימודי עיצוב דיגיטלי יפתח בפניכם שער לקריירה מצליחה ומרתקת. במהלך הקורס תלמדו עיצוב ובניית אתרי אינטרנט, עיצוב ממשק וחווית משתמש וקידום במנועי חיפוש וברשתות החברתיות. קורס זה יקנה לכם את כל הכלים והמיומנויות ברמה הגבוהה ביותר ויכשיר אתכם להשתלבות בעולם ההיי טק, הפרסום והעיצוב.

עיצוב לעולם הדיגיטל

מסלול לימודי עיצוב דיגיטלי יפתח בפניכם שער לקריירה מצליחה ומרתקת. במהלך הקורס תלמדו עיצוב ובניית אתרי אינטרנט, עיצוב ממשק וחווית משתמש וקידום במנועי חיפוש וברשתות החברתיות. קורס זה יקנה לכם את כל הכלים והמיומנויות ברמה הגבוהה ביותר ויכשיר אתכם להשתלבות בעולם ההיי טק, הפרסום והעיצוב.

סדנת שיווק דיגיטלי

בחלק זה תלמדו את כל הכלים החשובים לניהול השיווק ברשתות החבתיות המובילות תוך יישום מעשי של כלי העבודה המתקדמים ביותר.

UX/UI

בחלק זה תלמדו על כל המרכיבים המשפיעים על חוויית המשתמש ואת כל הכלים לעיצוב ויצירת חווית משתמש מקסימלית באתרי אינטרנט ובאפליקציות בהתאמה לצרכי הלקוח.

עיצוב ובניית אתרים בוורדפרס

בחלק זה תלמדו לעצב ולבניית אתרי אינטרנט מתקדמים, רספונסיביים, וחדשניים, לרבות, חנויות מקוונות (e commerce) ודפי נחיתה.

מה תקבלו בסיום מסלול לימודי העיצוב לדיגיטל?

תיק עבודות מקצועי

הכשרה מקצועית

תעודת גמר

מעצבים עולם חדש

סניף חולוןסניף ראשון

למי זה מתאים?

הקורס נועד לכל אחד ואחת מכם המעוניינים להשתלב בעולם העיצוב והדיגיטל במסגרת לימוד מקצועית ומקיפה. תנאי קבלה: 12 שנות לימוד וידע בתוכנת פוטושופ או בתוכנת אילוסטרייטור.

 

מסלול מורחב

קורס עיצוב לעולם הדיגיטל הינו חלק אחד מתוך מסלול מורחב של לימודי עיצוב גרפי עם התמחות בדיגיטל, בו תלמדו בנוסף עיצוב גרפי ותקשורת חזותית וגרפיקה ממוחשבת. 

סילבוס

סדנת שיווק דיגיטלי

מבוא לשיווק ברשתות חברתיות

סקירה כללית של הרשתות החברתיות המובילות: פייסבוק, אינסטגרם, לינקדין
פייסבוק:
פתיחת עמוד עסקי והגדרות חשבון
עקרונות לפרסום תכנים
הכרות עם מערכת "מנהל המודעות"
סקירת סוגי קמפיינים ויצירת מודעות
פילוח קהלים
הנעה לפעולה

הכפר הגלובלי- שינוי התקשורת הגדול של המאה ה-20

*מסלול התפתחות התקשורת והשפעה על עולם הפרסום
*תקשורת משפיעה- חד צדדית (רדיו, פרינט טלוזיה) לעומת תקשורת משפיעה דו צדדית – הרשתות החברתיות.
*הגדרות קהל בתקשורת חד צדדית לעומת דו צדדית
*פרסום במדיה החברתית- יתרונות וחסרונות
*הבנת ההבדל בין אומנות לפרסום.

איך מחזיקים מותג

*הדרך לבחירת מסר פרסומי נכון- הגדרת מוצר, הגדרת קהל, הגררת פרסונה,
*הכרת עולם המיתוג מקרוב
*התאמת שפה שיווקית נכונה
*מהו שיווק 360°

פסיכולוגיה צרכנית

*יסודות התקשורת- מהו "רפור" ואיך יוצרים אותו
*eye catcher-טכניקות ללכידת עיניי הגולשים
*תבנית פסיכולוגית פרסומית- התהליך הפסיכולוגי שמתרחש במוחו של הגולש בחשיפה למודעה פרסומית
*קופי- הבנת התפקיד של הטקסטים השונים- כותרות, טקסט רץ, אותיות קטנות.
*הנעה לפעולה- קופי+ויז'ואל

המדיה החברתית- פייסבוק

*פרסום- סגנון הפרסום במדיה החברתית וברשת הפייסבוק בפרט
*הכרת הממשק- (דף, קבוצה, פרופיל) הכרת מדיניות פייסבוק ומגבלות בפרסום
*יצירת דף עסקי בפייסבוק- מהגדרות ועד לעיצוב
*ניהול דף בשוטף- תזמון פוסטים,תפעול סטורי, מידות אימג'ים, תשובות אוטומטיות
*חשיפה אורגנית- אפשרויות לחשיפה אורגנית
*חשיפה ממומנת חסכונית בתקציב- קידום סושיאל של מודעות- הכרת המערכת, הכרת אפשרויות מנהל המודעות
*פייסבוק בשת"פ עם אינסטגרם- פרסום באינסטגרם דרך פייסבוק וחיבור עמודים

המדיה החברתית- אינסטגרם

*פרסום- סגנון הפרסום באינסטגרם- חשיבות האימג', השינוי הגדול ב2020.
*הכרת הממשק- BIO ,highlight, פיד וסטורי
*סוגי פוסטים ועבודה עם טקסים באינסטגרם
*טכניקות לעיצוב פיד
*אפשרויות עבודה עם STORY
*האשטאגים- מה זה האשטאג, איך הוא פועל והדרך הנכונה לעבוד איתם.

עיצוב ממשק וחווית משתמש UI-UX

מושגי יסוד בעולם ה UX ותהליך עבודה

תפקיד המאפיין
תיאור תהליך העבודה האיטרטיבי
6up, The grids
פירוט תהליך העבודה
מחקר וניתוח שוק
מחקר המוצר והארגון
ראיונות משתמשים
ראיונות עם בעלי עניין
גיבוש פרסונות – (הדגמה והסבר איך בונים פרסונה, ממה מורכבת)
אנליטיקס

ממשקים

התאמת ממשקים למודלים מנטליים ולתהליכים קוגנטיביים
בדיקות שמישות
איפיון ממשק למובייל
הכרות עם אינוויזן, עיצוב רספונסיבי וסטנדרטים בתעשייה

גיבוש מטרות וערכים מובילים למוצר דיגיטלי

גיבוש מטרות וערכים מובילים למוצר דיגיטלי
יצירת תרחישי שימוש
ארכיטקטורת מידע

מיקרוקופי ועיצוב

מיקרוקופי
צבעים
מודבורד
אינפוגרפיקה
טיפוגרפיה
Whitespace

טרנדים ומגמות

טרנדים ומקורות השראה בעולם העיצוב
אתרי השראה
אתרי תמונות חינמיים
אתרי אייקונים
מה הופך תיק עבודות לבולט ומעניין?
סדנת פרויקט גמר

בניית אתרים בוורדפרס

מה זה אתר אינטרנט וממה הוא מורכב?

נלמד את ההבדלים בין שרת אחסון לפלטפורמה לפיתוח אתרים, מה הוא דומיין ומה הקשר בין כולם.
כיצד פונים לספקים ויודעים להשוות בינייהם?

אפיון פרוייקט בניית אתר

כיצד מבצעים אפיון לאתר שעתיד לקום? מה הם תחומי האחריות של כל שחקן בתהליך האפיון ואילו שיטות אפיון קיימות

כיצד מתחברים לאתר

איך מתחברים לאתר התרגול שלכם ולמי עוד יש פרטי גישה אליו? כיצד להעניק הרשאות למשתמשים נוספים לניהול תפקידים באתר.

ברוכים הבאים לוורדפרס

הסבר על לוח הבקרה של וורדפרס  + הגדרות ראשונות, נראה מה ההבדל בין האתר שלכם לאתר וורדפרס רגיל,  נמעבר על תוספי האקסטרה המותקנים אצלכם ונתקין את התבנית שעלייה יתבסס הפיתוח

פיתוח עמוד נחיתה

בהתבסס על אפיון לקוח – בניית עמוד נחיתה פיקסל פרפקט: מה זה עמוד נחיתה? מה זה פיקסל פרפקט? כיצד מוסיפים עמוד חדש ומגדירים אותו כעמוד נחיתה? איך מתחילים לפתח עמוד חדש בהתאם לעיצוב שנקבע מראש
המשך פיתוח עמוד נחיתה פיקסל פרפקט – היכרות מעמיקה עם אלמנטור:
אלמנטור הוא הבילדר שנעשה בו שימוש (תוסף לעיצוב אתרים) – נכיר את הוידג'טים שלו ונראה כיצד להשתמש בהם כדי ליישם את עמוד הנחיתה
המשך פיתוח עמוד נחיתה פיקסל פרפקט – היכרות מעמיקה עם אלמנטור המשך: נמשיך לחקור את היכולות של אלמנטור על ידי בחינה של אלמנטים מתקדמים, הגדרות גלובליות, עריכה מתקדמת ועוד.

רספונסיביות:

כיצד לבצע התאמה של עמוד הנחיתה שלנו לנראות נוחה, גם בטלפון נייד ומכשיר טאבלט. נלמד כיצד לבחון בעיות התאמה ולתקן אותן וכיצד להסתיר איזורים באתר לפי סוגי מכשיר.

אתר תדמית - פיתוח Header & Footer

מה ההבדל בין עמוד נחיתה לאתר אינטנרט? מה זה הידר ופוטר? נלמד כיצד ליצור תבניות להידר והפוטר ולהכיל אותם על כל האתר על ידי מתן תנאים ועריכת מיקומים. נצרף לעמוד הנחיתה עמודים נוספים וננהל תפריט ניווט בין העמודים השונים

פיתוח אתר תדמית

נעשה שימוש במאגר תבניות ענק כדי ליצור אתרים שלמים ברגעים ספורים. נבצע החלפת תוכן הדמה של התבנית לתוכן הרלוונטי עבור האתרים שלנו ונלמד כיצד ליצור הגדרות נוספות: פונטים, גדלים, וצבעים קבועים.

קידום אתרים SEO – מה זה קידום אתרים אורגני? אילו אתרים ניתן לקדם? נלמד לקדם אתרים אורגנים On-Page ו- Off-Page, להגדיר תגיות HTML, מתן ALT Text, ונלמד כיצד לקבל הכוונה באמצעות YOAST SEO

 

 

פיתוח בלוג - קטגוריות בוורדפרס

מה זה בלוג? מה הן קטגוריות ותגיות ומה הם פוסטים? נלמד כיצד ליצור מבנה קטגוריאלי באתר, לשייך תכנים לפי קטגוריות, לפתח תבנית עמוד עמודי פוסטים

פיתוח בלוג - קטגוריות בוורדפרס המשך

כיצד לעשות שימוש בוידג'ט בלוג כדי להכיל תנים לפי מונחים באזורים שונים באתר וכיצד לשייך קטגוריות בתפריט הניווט. פיתוח עמוד ארכיון.

פיתוח חנות ויטואלית – הגדרות

נגדיר את החנות שלנו לפי סוג מטבע, אזורי משלוח, סוגי מוצרים ונוסיף את המוצרים הראשונים שלנו לחנות. נכיר את עמודי החנות שלנו: עמוד מוצר, עמוד עגלה, עמוד תשלום ועמוד תודה רבה.

פיתוח חנות ויטואלית – מוצרים מורכבים

נלמד כיצד להגדיר מונחים (כמו צבע, מידה, משקל וכו') וכיצד לעלות לחנות מוצרים מורכבים תוך שימוש במספר וריאציות. נלמד כיצד ליצור תמונת וריאציה, מחיר ותיאור.

פיתוח חנות ויטואלית מתקדם – הגדרות עמודי ווקומרס

נלמד כיצד לערוך את עמודי החנות תוך שימוש בהגדרות התבנית שלנו: עמוד מוצר, עמוד עגלה ועמוד תשלום

פיתוח חנות ויטואלית מתקדם – קוד

נלמד כיצד לשפר משמעותית את החנות שלנו על ידי שימוש בקוד מתוך סיפרייה מוכנה: הדגשת פרטים אישיים, תיקון נראות בטלפונים ניידים, הסרת שדות לא נחוצים והדגשת כפתורים.

פיתוח חנות ויטואלית מתקדם – קוד

כיצד עושים שימוש ב-CSS כדי לשפר את חווית המתמש באתר? נלמד כיצד לכתוב CSS משלנו (ללא סיפרייה מוכנה)

105 שעות אקדמיות

מסלול בוקר

מסלול ערב

רוצים לקבל את הסילבוס למייל? 

סניף חולוןסניף ראשון

מקבוצת מכללות פאר

קבוצת מכללות פאר

יצירת קשר
עין הקורא 10, ראשון לציון | ההסתדרות 54, חולון
שעות פעילות: ימים א'-ה' 8:00-20:00, יום ו' 8:00-13:00
טלפון: 03-5036868
דרכי הגעה

כל הזכויות שמורות למכללת פאר תפנית חולון בע"מ©

יצירת קשר
עין הקורא 10, ראשון לציון |
ההסתדרות 54, חולון
שעות פעילות: ימים א'-ה' 8:00-20:00,
יום ו' 8:00-13:00
טלפון: 03-5036868

מקבוצת מכללות פאר

קבוצת מכללות פאר